Kalendář akcí

po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Žáci Rodiče Učitelé Ostatní

Ze školní fotogalerie

tvoreni_11

mesto ltm

MAP Ltm

FRAUS - partnerská škola

c-park

8.B

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis
opakovat:
francouzská revoluce, napoleonská éra, české národní obrození
vypsat – strana 122 – 129

MATEMATIKA (Bau):
Pracovní sešit: str. 78/cv. 10-12
Str. 90-91/cv. 1-17

Chemie (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Procvičit
11.3-13.3.2020   Zápis a vyčíslování chemické rovnice   Str 56-57   Máme začato, částečně procvičeno, dotrénovat zde:
http://www.zschemie.euweb.cz/reakce/reakce7.html
16.3.-20.3.2020   Typy chem. Reakcí   Průběh CHR Výpisek z www
Str.74-75 http://www.zschemie.euweb.cz/reakce/reakce8.html
23.3.-27.3.2020 Látkové množství Str.72-73 + osvěžit si pojmy stechiometrický koeficient
NOVÉ - pracovní listy na chemii jsou zde

NJ (PRIMA A1, 2. díl) / Frü:
Učebnice str. 57 – 60
- přečti si texty, vypiš si slovní zásobu a nauč se ji
- minulý čas – projdi si cvičení na kopiích s Perfektem, nauč se pravidla a tvary zpaměti
Pracovní sešit str. 56/1; 57/3 – napiš do školního sešitu; 58/5; 59/6, 7, 8

 Fyzika (Kodešová):
Vážení rodiče,
Žáci mají probrané učivo elektrostatiky , jsou připraveni na písemku.
OPAKOVÁNÍ
V týdnu od 9.3. do 20. 3. žáci opakují elektrostatiku, učivo mají zapsané v sešitech nebo jej naleznou v učebnici na straně 98 – 117.
V rámci opakování žáci vypracují do sešitu fy otázky a úlohy z učebnice na str. 116,117.
NOVÉ UČIVO
Elektrický proud - úvod. Žáci si prostudují v učebnici str. 118 – 124.
 S pozdravem Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
8.roč. učebnice Plzeňský kraj str.79 - 80
Karlovarský kraj str. 81 - 82
Ústecký kraj str. 83 - 85
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace9.php
1) pracovní sešit str. 40 - 48
2) udělat prezentaci : Ústecký kraj - všichni
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 8. roč. ČR : učebnice Karlovarský kraj, Ústecký kraj, pracovní sešit.
Zeměpis pro všechny: jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

Český jazyk (Peterková):
- průběžně lze procvičovat různé pravopisné jevy na https://www.umimecesky.cz/
nebo v učebnici str.35 - 49
Mluvnice – procvičovat významové poměry mezi několikanásobnými větnými členy
- informační tabulka s příklady je v učebnici str. 72 +
- PS – str. 38- 39 cv. 1 , str. 39, cv. 2 ( př. Vypisujeme soutěž tělesné zdatnosti a obratnosti.)
- procvičování určování druhů vedl. vět ( následující 6. sadu souvětí si můžete vytisknout nebo ručně přepsat do školního sešitu:
(6) 1. Když jsem postavil sněhuláka, začala obleva.
2. Překvapilo mě, jak rychle zapomněl.
3. Všiml si Marty, jak se dívá z okna.
4. Šicí stroj musíme čistit, aby byl funkční.
5. Řeka byla, jako by ji nabarvil.
6. Mlčím, i když tiše nechápu.
7. Jezte, co hrdlo ráčí.
8. Když se zatopí, je tu dokonce teplo.
9. Ještě jsem nepotkala takového chlapce, aby se mi beze zbytku líbil.
10. Zavolej, protože jinak nepřijdu.
Literatura – využijte čas pro domácí četbu a její záznam do Dílny čtení, vypracujte následující pracovní list – buď jej můžete vytisknout, nebo odpovědi pište do literárního sešitu
1. Přečtěte si pozorně následující ukázku
Dívka, s níž jsem tehdy chodil, byla velice poeticky založená, milovala verše, peřeje, parková zákoutí a van Gogha, zvláště jeho slunečnice. Den před jejími osmnáctými narozeninami jsem dostal vynikající nápad. Měl jsem doma reprodukci slunečnic, co kdybych podle nich zhotovil opravdovou olejovou kopii?
Neváhal jsem, napjal plátno a dal se do díla. Protože mi nezbývalo mnoho času, rozhodl jsem se neztrácet čas náčrtky ani kresbou, začal jsem rovnou slunečnicovým květem. Postupoval jsem dolů směrem k váze. Než jsem začal, nic mi nepřipadalo snadnější než napodobit rázné a rozmáchlé tahy Goghova štětce – kupodivu se však moje slunečnice nechtěla podobat té reprodukované, váza se dokonce odmítala vejít do prostoru, který na obraze zbýval. Chvíli před půlnocí nahlédl do kuchyně, kterou jsem proměnil ve svůj ateliér, můj bratr. Byl o sedm let mladší a jako budoucí exaktní vědec pohrdal uměními. Když viděl moje zoufalé úsilí vecpat vázu na plochu, kde pro ni nezbývalo místo, odstrčil mě od plátna, narýsoval na plátno i na reprodukci čtvercovou síť a pak její políčka zcela mechanicky přemalovával příslušnými barvami a tvary.
Příštího dne jsem daroval své dívce kopii slunečnic s sklidil jsem pochvalu, která mi nenáležela. Tato příhoda mě zdrtila. Najednou jsem si uvědomil, že malířství nenabízí dost prostoru, dost pohybu. Nedovedl jsem přesně pojmenovat, co jsem postrádal – snad to byl příběh. Krabici s barvami jsem uložil ve sklepě a až do letošního jara jsem nenamaloval ani obrázek.
2. Po přečtení označte správnou odpověď
1. Dívka milovala a). Filu b). Warhola c). van Gogha.
2. Na obraze byly a). slunečnice b). kopretiny c). tulipány.
3. Hrdinův bratr byl a). stejně starý jako on
b). o sedm let starší
c). o sedm let mladší.
4. Hrdina maloval svůj obraz a). v ateliéru b). ve sklepě c). v kuchyni.
5. Dívka, kterou miloval, slavila narozeniny a)18. b). 19. c). 20.?
6. Hrdinův bratr byl budoucí a) lékař b) malíř c). vědec.
7. Obraz dokončil a). hrdina b). jeho bratr c). jeho otec.
8. Obraz se dívce a). líbil b). nelíbil c). nevíme.
9. Hrdina měl barvy schované a). v pokoji b) v komoře c). ve sklepě.
10. Hrdina měl z malování obrazu a). dobrý pocit b). špatný pocit c). nevíme.
NOVÉ -
Milá 8.b, čas plyne a my se posuneme dále. Nejprve vás požádám, abyste mi poslali určování druhů vedlejších vět a odpovědi k literární ukázce na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (můžete ofotit, či zvolit pode sebe způsob transportu) do čtvrtka 26.3., na tento mail samozřejmě můžete posílat dotazy apod. ...pokračování zde

 VkO (Peterková):
Zapište odpovědi do sešitu VkO, nebo, máte-li možnost, testy vytiskněte, vyplňte a vložte do sešitu
Finanční gramotnost
I. Bezhotovostní placení
1.Doplň věty :
Nástroji úhradové formy placení jsou různé druhy ______________________ k úhradě. Dává je _________________________ účtu své bance a požaduje po ní, aby provedla určitou platbu z jeho _______________ na účet dodavatele.
2. Bezhotovostní peníze máš uložené :
A. v peněžence B. v bankovním sejfu C. na bankovním účtu D. nikde,neexistují
3. Výši mých peněz na účtu :
A. ovlivňuje, jak ovládám přímé bankovnictví C. ovlivňují mé vklady, výběry, převody mezi účty
B. ovlivňují bankéři a makléři D. ovlivňují převody mezi účty,vklady, výběry a také
bankovní poplatky a úroky
4. Za využívané služby bankám :
A. odevzdávám poštovní poukázky C. vystavujeme výpis z účtu
B. platíme, ale můžeme požádat o prominutí plateb D. platíme poplatky
5. Na výpisu z účtu nenajdeš :
A. jméno vlastníka účtu, číslo účtu, historii platebních operací C. název banky, typ účtu, kolik peněz zbývá
B. zůstatek peněz a investice své banky D. číslo účtu, počáteční zůstatek, příchozí a odchozí platby
6. Pro každodenní placení je vhodný :
A.spořící účet B. účet stavebního spoření C. běžný účet D. termínovaný účet
7. Které tvrzení je nepravdivé :
A. trvalý příkaz k úhradě se provádí opakovaně B. příkaz k úhradě slouží jen pro jednu platbu
C. svolením k inkasu si odebereme peníze z účtu dlužníka D. inkasem můžeme platit třeba SIPO
8. Prostřednictvím inkasa budeš platit za :
A. měsíční telefonní poplatky B. obědy ve školní jídelně
C. měsíční provoz automobilu D. zálohy na vyúčtování elektřiny
 
II. Hotovostní placení
1. Hotovostní peníze jsou : A. mince z drahého kovu B. mince C.bankovky D. mince a bankovky
2. Peníze do oběhu vydává : A. stát B. prasátko C. Česká národní banka D. Česká mincovna
3. Kdo především používá hotovostní placení : A. podnikatelé B. učitelé C. občané D. Banky
4. Co je poplatek :
A. peníze, které platím za služby bynk nebo pošt B. jeden z druhů hotovostního placení
C. doklad sloužící k reklamaci koupeného zboží D. typ poštovní poukázk
5. Co je to kód banky :
A. heslo umožňující prohlížet tajné informace bank C. identifikační číslo banky
B. číslo, které poskytuje informaci o druhu a účelu platby D. zbytečná náležitost dokladů
6. Co znamená zkratka SIPO :
A. super inkaso podle obchodníků C. snadný import peněz odborníkům
B. sociální integrace přívětivých občanů D. soustředěné inkaso plateb obyvatelstva
7. Kdy budeš možná potřebovat výběrní lístek :
A. k výběru zboží v supermarketu C. při výběru hotovosti z účtu
B. budu chtít vložit peníze na účet D. při čekání ve frontě – ukazuje mé pořadí

AJ MAT (Štěrbová):
Uč: vše do str. 29
str. 24 - článek - přečíst, přeložit, doplnit chybějící slova do textu

Revision 1
1. some/any
2. do šk. seš. napiš, co dělají/nedělají na obr. podle př.
3. přečíst, přeložit text, doplnit chybějící slova, odpovědět do šk. seš. na otázky z cv. 4
5. přečíst text, přeložit, vytvořit otázky, napsat rozhovor s Pilar
6. vyplnit křížovku
PS: vše do str. 25
ostatní materiály jsou zde - procvičování this, that, these, those
texty - přečíst, přeložit + cvičení do šk. seš.
Aj konverzace (Nik):
JAZYK - Students read the short story about going to the doctor and answer the questions about the text.

MAT - Students look at the superheroes and complete to form about their superpowers.
Příloha je zde
Přírodopis (Štěrbová):
podrobné informace naleznete v e-mailu od p.uč.Štěrbové -
- dýchací soustava (uč. str. 41 - 44 + obr. jsou zde)
- trávicí soustava (uč. str. 45 - 48 + obr. jsou zde)

8.A

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis
opakovat:
francouzská revoluce, napoleonská éra, české národní obrození
vypsat – strana 122 – 129

Nj konverzace (André):
Vyberte si město v Německu (ale ne Berlín, Hamburk a Mníchov), najděte následující informace:
- Poloha, počet obyvatel, základní informace
- jakákoli zajímavost, vážící se k danému místu (př. kultura, sport, kuriozita)
- počasí
- spoj z Litoměřic vlakem
- typické jídlo
Vytvořte prezentaci a zformulujte informace svými slovy v německém jazyce.
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Prezentace posílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

MATEMATIKA (Bau):
Pracovní sešit: str. 78/cv. 10-12
Str. 90-91/cv. 1-17

FYZIKA (Bau):
učebnice str.102/otázky 1-10, úkoly 1-3

Anglický jazyk (Cerman):
Opakování minulého času: naučit se irregular verbs z pracovního sešitu strana 83
Budoucí čas vyjádřením "going to"
Pracovní sešit 13/4 a 14/1/2
Přítomný čas průběhový X přítomný čas prostý
pracovní sešit 15/3 a 15/4

Chemie (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Procvičit
11.3-13.3.2020   Zápis a vyčíslování chemické rovnice   Str 56-57   Máme začato, částečně procvičeno, dotrénovat zde:
http://www.zschemie.euweb.cz/reakce/reakce7.html
16.3.-20.3.2020   Typy chem. Reakcí   Průběh CHR Výpisek z www
Str.74-75 http://www.zschemie.euweb.cz/reakce/reakce8.html
23.3.-27.3.2020 Látkové množství Str.72-73 + osvěžit si pojmy stechiometrický koeficient
NOVÉ - pracovní listy na chemii jsou zde

Zeměpis (Balcarová):
8.roč. učebnice Plzeňský kraj str.79 - 80
Karlovarský kraj str. 81 - 82
Ústecký kraj str. 83 - 85
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace9.php
1) pracovní sešit str. 40 - 48
2) udělat prezentaci : Ústecký kraj - všichni
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 8. roč. ČR : učebnice Karlovarský kraj, Ústecký kraj, pracovní sešit.
Zeměpis pro všechny: jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

Český jazyk (Železná):
- vypracovat cvičení v pracovním sešitě
PS 40/4, 5 c,d
41/1a, 2 a, 3 ( i celá str. 42)
43/ 2, 3 a,b,c , 4
44/ 5, 6a, 7 jen interpunkce
45/ 1, 2
47/ 4, 5
50/ 1, 2
51/ 3, 4
Opakovat významové poměry, spojovací výrazy.
Kdo nebyl zkoušený, nezapomeňte na recitaci básně.
Opakovat pravopisné jevy.
NOVÉ -
Český jazyk Řešení některých úloh z PS
Úlohy nejprve vyřešte, potom zkontrolujte. Označte si,co není jasné, vysvětlíme si to ve škole.
40/5 c zvířeti,či zvířátku – vylučovací
štěňátko, koťátko, morče, andulku, korelu, křečka nebo želvu – slučovací
lehnout a spát – slučovací
d). Nečekej, že si to rozmyslím a že ustoupím.
Vv předmětné, poměr slučovací
41/1 Podřadná souvětí (P): Koupila jsem….
Když jsem šla…
Těším se….
Ostatní souvětí jsou souřadná (S)
41/2 S, P, S, S
41/3
Úkoly k úvodnímu odstavci:
-přísudek jmenný se sponou: jsou předepsaná
-spíš uškodí, než pomohou
Úkoly k bodu 1
-v každém případě
- nedožadujte se, netlačte
-netlačte-rozk./ předepsal by – podm. přít.
Úkoly k bodu 2
-dokonavý
-vám- osobní, je- osobní, co- vztažné
- v této větě zájmeno, může být i sloveso
- jestliže
Úkoly k bodu 3
- …..že se vám nemoc vrátí.
- Při předčasném ukončení léčby…
Úkoly k bodu 4
Pks správné, těchto, stálou, účinné
Pkn léků, látky
-snášelo-tolerovalo
-ne, ano, ne, ne
souvětí      Počet Vh      Počet Vv      Druh souvětí
A,B,C,H,J      1      1      P
D      2      0      S
E      2      1      S
F      1      2      P
G     1      3      P
I      1      2      P
43/3a).6-jak, než
8- když, a, že, ale, neboť
b). 1- boj, tetou, Agátou, konce, úspěchu, úspěch, teta, Agáta,
2-částečný, nepřekonatelná
3-se,Ten, tom, si
5-bude, nesmíme, dát, povzbuzoval, jsem, těšil, byl, vím, je, budeme,vyprávět
6-zřejmě, jen, až, příště
7-s, bez, z, o,
8-ale, a, neboť, že
c). Boj s tetou… I.Vh,ale x II.Vh,+III.Vh a +IV.Vh
Ten úspěch…
I.Vh,neboť→II.Vh,ale IV.Vh
III.Vv
43/4
Jak se římskými číslicemi píše nula? Nijak, staří Římané totiž nulu vůbec neznali – proto pro ně také bylo sčítání a další početní úkony složitější. Kdyby byli v kontaktu s příslušníky středoamerické civilizace Mayů, mohli od nich nulu převzít, protože ti ji používali už ve 4. století před n. l. Za Atlantický oceán se ale necestovalo, takže nula přišla do Evropy o mnoho století později, a to z Východu. Nula v pojetí indických matematiků se poprvé jako kroužek objevila v nápisu z roku 870 n. l. Od Inků ji převzali Arabové a jejich desítková číselná soustava i s nulou se pak přes Pyrenejský poloostrov dostala k nám do Evropy.

NJ 1 (Železná):
Učebnice Pingpong
- str. 126-127 zopakovat předložky se 3. a 4. pádem ve spojení se zeměpisnými
názvy
PS 119/4
120/ 5, 6 doplnit předložky a členy
121/7 jak to lze říci jinak?
121/8 co patří k sobě? Někde je více možností.
122/9 odpovědět celou větou podle vzoru
122/10 Pumuckl= skřítek
a). odpovědět na otázky podle obrázku 1
b). skřítek vše přeházel, odpovědět celou větou podle obrázku 2, kam položil/ postavil skřítek věci ze cvičení a
124/ 11 doplnit tabulku ( učebnice 131,134)
124/12 jaká odpověď se hodí?
NOVÉ - řešení PS je zde

NJ 2 (Železná):
- naučit se slovní zásobu 13.lekce PS 55 + slovní zásoba popis cesty
PS 49/ 5 přepsat do školního sešitu
49/ 6 napsat do sešitu 10 vět
49/ 7
51/ 10 a, b, c
51/ 11
52/ 12
NOVÉ - řešení PS je zde

 Aj 1 (Vránová):
- procvičovat slovní zásobu-viz slovníček
- zkoušet si překlady vět do angličtiny do školního sešitu:
Když jsme koukali na televizi, někdo zazvonil.
Malý ptáček nám vletěl do třídy, když jsme měli angličtinu.
Zatímco jsem spal, zloději mi ukradli auto z garáže.
Když jsem jezdil na kole, spadl jsem a zlomil si ruku.
Napsali ten e-mail, zatímco sis hrál hry.
Petr mi volal, když jsem byl ve vaně a nemohl jsem vzít telefon.
Zatímco jste dělali domácí úkol, Mary snědla celý dort.
Když jsem minulý týden myla nádobí, rozbila jsem talíř.
Spálila si ruku, když včera žehlila prádlo.
Když kluci rybařili, spadli do vody.
- učebnice do str.36 včetně – zkus odhalit vraha
- pracovní sešit dodělat do str.29 včetně (i to co nemáš kvůli předešlé nemoci atd.)
NOVÉ - pracovní list je zde

VkO (Peterková):
Zapište odpovědi do sešitu VkO, nebo, máte-li možnost, testy vytiskněte, vyplňte a vložte do sešitu
Finanční gramotnost
I. Bezhotovostní placení
1.Doplň věty :
Nástroji úhradové formy placení jsou různé druhy ______________________ k úhradě. Dává je _________________________ účtu své bance a požaduje po ní, aby provedla určitou platbu z jeho _______________ na účet dodavatele.
2. Bezhotovostní peníze máš uložené :
A. v peněžence B. v bankovním sejfu C. na bankovním účtu D. nikde,neexistují
3. Výši mých peněz na účtu :
A. ovlivňuje, jak ovládám přímé bankovnictví C. ovlivňují mé vklady, výběry, převody mezi účty
B. ovlivňují bankéři a makléři D. ovlivňují převody mezi účty,vklady, výběry a také
bankovní poplatky a úroky
4. Za využívané služby bankám :
A. odevzdávám poštovní poukázky C. vystavujeme výpis z účtu
B. platíme, ale můžeme požádat o prominutí plateb D. platíme poplatky
5. Na výpisu z účtu nenajdeš :
A. jméno vlastníka účtu, číslo účtu, historii platebních operací C. název banky, typ účtu, kolik peněz zbývá
B. zůstatek peněz a investice své banky D. číslo účtu, počáteční zůstatek, příchozí a odchozí platby
6. Pro každodenní placení je vhodný :
A.spořící účet B. účet stavebního spoření C. běžný účet D. termínovaný účet
7. Které tvrzení je nepravdivé :
A. trvalý příkaz k úhradě se provádí opakovaně B. příkaz k úhradě slouží jen pro jednu platbu
C. svolením k inkasu si odebereme peníze z účtu dlužníka D. inkasem můžeme platit třeba SIPO
8. Prostřednictvím inkasa budeš platit za :
A. měsíční telefonní poplatky B. obědy ve školní jídelně
C. měsíční provoz automobilu D. zálohy na vyúčtování elektřiny
 
II. Hotovostní placení
1. Hotovostní peníze jsou : A. mince z drahého kovu B. mince C.bankovky D. mince a bankovky
2. Peníze do oběhu vydává : A. stát B. prasátko C. Česká národní banka D. Česká mincovna
3. Kdo především používá hotovostní placení : A. podnikatelé B. učitelé C. občané D. Banky
4. Co je poplatek :
A. peníze, které platím za služby bynk nebo pošt B. jeden z druhů hotovostního placení
C. doklad sloužící k reklamaci koupeného zboží D. typ poštovní poukázk
5. Co je to kód banky :
A. heslo umožňující prohlížet tajné informace bank C. identifikační číslo banky
B. číslo, které poskytuje informaci o druhu a účelu platby D. zbytečná náležitost dokladů
6. Co znamená zkratka SIPO :
A. super inkaso podle obchodníků C. snadný import peněz odborníkům
B. sociální integrace přívětivých občanů D. soustředěné inkaso plateb obyvatelstva
7. Kdy budeš možná potřebovat výběrní lístek :
A. k výběru zboží v supermarketu C. při výběru hotovosti z účtu
B. budu chtít vložit peníze na účet D. při čekání ve frontě – ukazuje mé pořadí

 Aj konverzace (Nik):
Natural disasters. Students find information about disaster that happened in 2019. And write about it. Include facts about what it was and where it happened.

Přírodopis (Štěrbová):
- dýchací soustava (uč. str. 41 - 44 + obr. jsou zde)
- trávicí soustava (uč. str. 45 - 48 + obr. jsou zde)

VkZ (Štěrbová):

7.C

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis
opakovat:
český stát – strana 44 – 47, 66 – 67
křížové výpravy – strana 52 – 53
gotika – strana 60 – 61
kolonizace – strana 64 – 65
NOVÉ -
Milí sedmáci, zdravím vás a přeji vám, aby se vám dařilo co nejlépe, abyste byli zdraví a učení vám šlo rychle odruky, aby vám zbylo dostatek času na zábavu i odpočinek. Věřím, že jste si od dějepisu nějakou dobu odpočinuli a s radostí se pustíte opět do práce. Nebo ne?
Ať je to jakkoli, posílám vám pár úkolů (zde, zde a zde), které je třeba splnit nejpozději do 11. 4. a zaslat je na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

VkO (Pilnajová):
- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)

Matematika (Maz):
Opakování: přímá a nepřímá úměrnost, procenta, promile (uč.č.2 str.29-81, sbírka str.82-112)
- Samostudium:shodnost geometrických útvarů (uč.č.3 str.5-11)
NOVÉ - Opakování: přímá a nepřímá úměrnost, procenta, promile (uč.č.2 str.29-81, sbírka str.82-112)
Ve videu na youtube najdete vysvětlený výpočet s trojčlenkou. Tak si to s panem učitelem na videu zopakujte. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=mnlu42iSDAE 
A ještě doporučuji trojčlenku z videa studenta Tomáše Chadaby.
https://www.youtube.com/watch?v=3OmF_GTyqlI
- Samostudium: shodnost geometrických útvarů (uč.č.3 str.5-11, sbírka str.113-116) – v týdnu 16.-20.3.
Shodnost geometrických útvarů:
https://zs.tatenice.cz/dokumenty/soubory/VY_32_INOVACE_16_Shodnost_geometrickych_utvaru.pdf
https://slideplayer.cz/slide/3663312/
Shodnost trojúhelníků (uč.č.3 str.10-23, sbírka str.117-125) – v týdnu 23.-27.3.
Shodnost trojúhelníků podle věty sss:
https://www.youtube.com/watch?v=oWs5A9GOQc8
https://www.youtube.com/watch?v=Cbf9Cis2qs0
Shodnost trojúhelníků podle věty sus:
https://www.youtube.com/watch?v=fADuyeC12DQ
https://www.youtube.com/watch?v=Vh8xOeiCRGs
Shodnost trojúhelníků podle věty usu:
https://www.youtube.com/watch?v=bB4C2BYcKxk
Středová souměrnost (uč.č.3 str.24-38, sbírka str.125-137) - v týdnu 30.3.-3.4.
Středová souměrnost:
https://www.youtube.com/watch?v=RPApifBcZdI
https://www.youtube.com/watch?v=4Fhhw6MNaFo
https://www.youtube.com/watch?v=ziX0ZBN9fJU
Pokud by jste měli s některým z témat problém, napište mi na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Přeji pevné zdraví. JM
NOVÉ 2 -
6.-8.4. Rovnoběžník (uč.č.3 str.39-43, sbírka str.138-140)
14.-17.4. Výšky a úhlopříčky rovnoběžníku, kosodélník a kosočtverec (uč.č.3 str.44-50, sbírka str.140-143)
20.-24.4. Konstrukce rovnoběžníku (uč.č.3 str.51-54, sbírka str.143-144)
https://www.youtube.com/watch?v=bcmw23b-Xxk
https://www.youtube.com/watch?v=qid4R3PZZmM
https://www.youtube.com/watch?v=mO7jXRfz6ik
https://www.youtube.com/watch?v=yINFFbZooaA
https://www.youtube.com/watch?v=V7AGuwHHriQ
https://www.youtube.com/watch?v=_OFg9mNqkis
27.-30.4. Obvod a obsah rovnoběžníku (uč.č.3 str.54-58, sbírka str.145-146)

Přírodopis (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020   Kytovci – dokončit  Str.58    Letouni a hmyzožravci  Str.59+60
16.3.-20.3.2020   Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec  Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey   Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci

NJ (PRIMA A1, 2. díl) / Frü:
Učebnice str. 22 – 27
- přečti si všechny texty, vypiš a nauč se neznáma slovíčka
- nauč se roční období, měsíce, volnočasové aktivity
Pracovní sešit str. 20 – 22
- vypiš si do slovníku slovíčka ze str. 27 a nauč se je zpaměti

Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

NJ 2 (Železná):
Naučit se slovní zásobu 10. lekce PS str. 27
PS 20/ 1b do školního sešitu napsat ke každému ročnímu období 5 vět ( co děláš)
Např.Im Winter fahre ich Schi.
20/ 2 přepsat do sešitu
21/ 3, 5ab
22/ 6 ab
25 Meine Ecke
NOVÉ - Řešení PS 20/2, samostatně si opravte chyby zeleně
Ich mache gerne Bergtouren und gehe auch klettern. Ich gehe auch gerne schwimmen. Am liebsten im Sommer im See. Aber ich habe auch ein Winterhobby. Ich sammle Briefmarken. Die Briefmarkensammlung ist schon groβ. Sie ist von Oma. Ich heiβe übrigens Sandra und wohne in Luzern in der Schweiz.
PS 21/5 a). will/ willst/ wollen/wollt
muss/ musst/müssen/müsst
b). Ich muss jeden Tag um 6 aufstehen. Willst du am Mittwoch zu mir kommen.
Wir müssen heute für den Test lernen. Wollt ihr am Samstag zu uns kommen?
Anna muss die Spülmaschine ausräumen.
25/Meine Ecke – čteme zrcadlově
Do 27. 3. 12:00 hodin mi na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. pošlete řešení těchto cvičení, která vám opravím.
20/1b ke každému ročnímu období napiš 5 vět (co děláš?)
21/3, 22/6ab

Aj 1 obě skupiny (Vránová):
- procvičovat slovní zásobu – viz slovníček
- učebnice do str.71 včetně (tvoření příslovcí z přídavných jmen:
např. quick-quickly
easy-easily
pozor na nepravidelná fast-fast
hard-hard (silně, těžce)
good-well )
- ze článku DOCTOR X str.70 vypsat všechna přídavná jména a příslovce a zkusit dopsat
vždy to druhé (př. slow-slowly, strange-strangely…) do školního sešitu
- pracovní sešity dodělat do str. 57 včetně (i to co nemáte na předešlých stranách kvůli
nemoci atd.)
NOVÉ - pracovní list je zde

Aj konverzace (Nik):
Students write a short review about their favorite TV show or movie. Including actors, story and why they like it.

Český jazyk (Přádová):
Milí sedmáci,
všechny vás srdečně zdravím alespoň takhle na dálku a k vaší velké radosti se i já připojuji k ostatním vyučujícím a „házím do placu“ nějaké ty úkoly :-)
Nic likvidačního nečekejte, myslím si, že vám postačí náš oblíbený pracovní sešit – PS :-)
Kdybyste si náhodou nevěděli rady, máte učebnici a svůj sešit, ve kterém byste to nejdůležitější měli mít.
Vy, co jste chyběli, nebo neměli sešity, dopište si je, budu to kontrolovat! Buď si je od někoho půjčte, nebo využijte ty vaše mobily a poproste někoho, ať vám to vyfotí a pošle. Nebo pokud máte založenou skupinu, nějaká dobrá duše by to třeba mohla sdílet ;-) Je to na vás, ale nějak to zvládnete, já vám věřím :-)
K tomu PS: stránka 29 a 30 většina z vás máte, týká se tedy hlavně chybějících, ale znovu si je všichni projeďte, zkontrolujte, popř. doplňte. Pokud se vám některá cvičení do PS nevejdou, pište je do ŠS.
Vždy si pozorně přečtěte zadání :-)
PS 29/1, 3, 4, 1 dole
30/2, 3, 4
A teď pokračujte všichni dál:
31/5a, d, 6, 8
32/1b, c (měkká, tvrdá, přivlastňovací; stejná slova neopakujte), d do ŠS (stačí prvních 7 sloves), 2, 3a
33/6a, b
34/1 – takový zábavný kvíz :-D Přečtěte pozorně zadání!
 
Ve slohovém sešitě budete mít všichni, včetně chybějících, hotovou práci z PS 59/1c, d.
Co se týká literatury, tak připomínám povinnou četbu! Máte teď prostor, tak se můžete začíst do Robinsona ;-)
Jen zdůrazňuji, že chci stručný děj – max. na 2 stránky a vypsat hlavní postavy. Tentokrát nebudu chtít hl. myšlenku, ale velmi stručnou charakteristiku těch hl. postav (max. 5 řádků)
Sice na to máte čas do konce dubna, ale nepodceňte to ;-)
A jako poslední věc připomínám básničku na 2. pololetí. Najdete ji v čítance na straně 224, jmenuje se Píseň o kamarádovi. Kdyby náhodou někdo neměl čítanku, tak text básně přikládám níže ;-)
Tak vám přeju, ať jste hlavně zdrávi, nemocným, ať se uzdraví a budu se na vás těšit, až to šílenství pomine. Snad.. Jestli se ze mě teda taky nestane koronavýr :-D
S pozdravem Eva Přádová.
Píseň o kamarádovi – Vladimir Semjonovič Vysockij
Když stane se, že kamarád
zaváhal nebo zklamal snad
a ty bys prostě věděl rád,
zda ještě můžeš na něj dát –
vezmi ho do hor, uvidíš!
Nechystej mu tam žádnou lest,
jenom si zkuste skály zlézt,
ať víš, s kým máš tu čest.
Možná, že v horách ztratí vtip,
ohrne nos a zdrhne zpět,
sotva ho spálí první led,
začne ti vyvádět –
pak je to jasné, nech ho být!
Jen ať se vrátí – vždyť to víš:
s takovými se nejde výš,
o těch se mlčí spíš.
 
Když ale zuby zatíná,
vzteká se, přitom šlape dál,
Nezřítíš se s ním z žádných skal –
on by tě nenechal.
Až k vrcholům se bude drát,
až tam tě bude podpírat.
Pak vedle něho pevně stůj
a vždy mu důvěřuj!

VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc

7.B

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Český jazyk (Dycka): učivo do 31. března
Opakování - skloňování zájmena jenž (učebnice, str. 59-61); opakování sloves (učebnice, str. 61-64)
- písemné úkoly do sešitu: str. 61/4, 62/4
Opakování - pravopis:
- písemné úkoly do sešitu: str. 102/1, 2; str. 103/1, 2; str. 104/4, 1, 2; str. 105/3, 1, 2; str. 106/3, 4; str. 107/1; str. 108/2, 3, 4, 5; str. 109/7
Pracovní sešit: str. 35/1; 36/3a), procvičování pravopisu (str. 46-50)

Dějepis (Dycka):
Husitství - nastudovat zápisky z prezentace, v učebnici přečíst str. 82-97
NOVÉ - přehled učiva do 30. dubna (prezentace) je zde

Anglický jazyk (sk.MAT/Funk):
Učeb.51/5 napište správné věty do sešitu. Kdo nemá, tak na papír.
Slovíčka 5.l. – ty zadané se pořádně naučte až po lamb (kdo chyběl, musí si je doplnit od spoluž.)
Pr.sešit: 105 – nahoře jsou obrázky – slovíčka si přeložte (slovník/google) a naučte: 44/ 1, 2, 3,4 vyplňte
Dávejte na sebe pozor a nenechte učení na poslední den
Zdraví,
HF
NOVÉ - Procházejte si cvičné překlady na přít.prostý a průběhový, kt. jsem vám postupně zadávala. Přepošlete si je mezi sebou.
Tyto další věty mi pošlete přeložené na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Děkuji a připomínám nová slovíčka, ty jsem použila zde ve větách!
1) Vaříš teď oběd? - ......................................................................
2) Ne, já teď umývám zeleninu. - ............................................................................
3) Mám rád jehněčí s barambory. Jím to každý týden. - .....................................................................................
4) Můj táta vždycky v létě griluje maso. - ........................................................................................................
5) Pomáháš někdy mamince vařit? - ........................................................................................................
6) Ano. Často sekám cibuli a krájím rajčata na plátky. - .....................................................................................
7) Vaří oni také někdy mrkev nebo brokolici? - ..........................................................................................
8) My teď právě mícháme těsto, my pečeme dort. - .......................................................................................
9) Páni, ty vyhazuješ/obracíš palačinku tak vysoko! - .....................................................................................
10) Ne, já ne. Ale můj táta ji někdy vyhodí/obrátí velice vysoko. - ......................................................................
NOVÉ 2 -
Ahoj kamarádi, přátelé a příznici! I vy nepříznivci angličtiny :-)
Posílám vám zadání úkolů na další 2 týdny – do 3.4.
1) Slovíčka – skončili jsme u LAMB. Ty byste v tuto chvíli již měli umět. Zbylá slovíčka si zadejte do překladače translate.google.com
A NAUČTE SE JE. Nezapomeňte na slovíčka, co vypadají jako obrázky vpravo nahoře.
2) Vyplňte, co dokážete na první dvojstraně v pracovním sešite z lekce FOOD.
3) Vyfoťte a pošlete mi vypracované cvičení uč.51/5 ve vašem sešitě z předchozího zadání – toto do středy 25.3, dostanete známku. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pokud budete mít nějaké nejasnosti, napište, ráda vysvětlím a pomůžu!
HF

VkO (Pilnajová):

- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)

Přírodopis (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020   Kytovci – dokončit  Str.58    Letouni a hmyzožravci  Str.59+60
16.3.-20.3.2020   Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec  Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey   Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci

NJ (PRIMA A1, 1. díl) / Frü:
Učebnice str. 23 – 27
- projdi si všechny texty
- Hausaufgabe: Mein Lieblingstier – dle cvičení 13 na str. 26 vypracuj popis svého oblíbeného
zvířete (alespoň 5 vět). Pokud máš nějaké domácí zvíře – napiš o něm – Mein Haustier (minimálně 5 vět).
Pracovní sešit str. 22 / 7, 8b – str. 24
- vypiš si do slovníku slovíčka – str. 27 a nauč se je
- zopakuj si názvy zvířat – viz kopie s obrázky
- zopakuj si časování sloves

Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

Nj MAT (Dycková):
Vážení rodiče,
posílám Vašim dětem práci z německého jazyka po dobu mimořádného volna. Protože mají žáci pracovní sešity u mě, vše jsem naskenovala. Jsou uložené na webových stránkách naší školy v sekci (Ke stažení - Pro žáky – UČIVO koronavirus). Máte-li možnost, vytiskněte si je nebo je možné si sešity vyzvednout ve škole u mě nebo pana zástupce každý všední den.
Zdraví L. Dycková
1) kopie (na opakovaní 1. a 2. lekce) – Vyplňte jednotlivá cvičení do kopie.
2) práce v PS: str. 26 (celá – kromě posledního cvičení, které je na poslech)
3) PS: str. 24 / cv. 11, 12, 13
4) PS: str. 26 / cv. 1, 2, 3
5) PS: str. 27 – učit se všechna slovíčka + slovníček
6) PS: str. 28/ cvičení Phonetik: ze slabik sestavit 9 slov
7) PS: str. 29/ cv. 1, str. 30 / cv. 2, 3, 4, 5
Viel Glück und Gesundheit :o)

VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc
Děvčata a chlapci,
1) nelenošte a prostudujte si ve druhém dílu učebnice s oranžovým pruhem strany 29 - 33. Je to vlastně ta látka, kterou jsme začali v půlené hodině v úterý 10. 3.
2) Potom se podívejte na příklady, které jsme si psali do sešitu. Jsou to ty trojčlenky se šipkami.
3) Zkus vyřešit podobně trojčlenkou příklady ze sbírky s růžovým pruhem str. 83/8, 9, 10 a 84/
4) Nyní zkuste vyřešit úkoly ve sbírce s růžovým pruhem str. 82 (Výsledky najdete na str. 178/2.1)
5) A teď si vezmi třetí díl pracovního sešitu a zkus trojčlenkami řešit příklady: 166/1,2 a 167/5,6 a 168/9,10
Třído, hlavně nikde moc nechoďe mezi lidi, vynechte nákupy v nákupních centrech, ať se zase ve zdraví potkáme. Budete-li něco potřebovat, napište mi přes fb, Instagram nebo i na adresu, co je na stránkách školy. RŠ:-) RŠ
NOVÉ -
Ve videu na youtube najdete suprově vysvětlený výpočet s trojčlenkou. Takhle jsem vám to vysvětlovala, než se zavřela škola. Tak si to s panem učitelem na videu zopakujte. :-) A pak zase můžete řešit příklady, které jsem vám zadala.
A ještě doporučuju, pobavíte se a trojčlenku naučíte skvěle u videa studenta Tomáše Chadaby.

Aj MAT (Štulcová):
1) pracovní sešit str. 42 - 43
A teď začínáme téma FOOD :-)
2) zopakujte si v pracovním sešitě na str. 110 fráze pro Unit 5
3) v prac. sešitě na str. 104 jsou slovíčka k tématu FOOD. Projděte si je a pokud narazíte na neznámé slovo, vygůglete si překlad. Musíte je všechny umět a jsou easy.
4) V učebnici na str. 52 - 53 si přečtěte popisy k obrázkům a do školního sešitu vypracujte diagramy z modrého čtverce, jak je tam rozdělení na fruit, vegetables atd. Do oválů vepište tučná slova z obrázků.
5) Pracovní sešit str. 44 a 46. Nedělejte str. 45 - tam je nová látka, kterou vám musím vysvětlit.
NOVÉ -
Na stránkách nakladatelství Oxford University Press, odkud máme učebnici, jsem pro vás vybrala online testy na present simple a present continuous. Zkuste si je vyplnit třeba víckrát, dokud nebudete mít vše dobře.
NOVÉ 2 -
Holky a kluci, něco na odreagování. Abyste neměli ponorku, když musíte čekat doma.
Písnička Yellow submarine je dobře praštěná a vždy ji používám se žáky pro výuku minulého času. Tady máte na youtube video s textem. Malá ponorčička vám tam ukazuje, které slovo se právě zpívá. Vyhledejte si slova, která neznáte ve slovníku nebo vygůglete. To umíte. ;-)
A až budete píseň umět, tady je originální verze z filmu. Film je animovaný a parádně střelený. Uvidíte. :-)
Film jsem online celý nenašla, ale tady se aspoň můžete podívat na původní trailer. A třeba si film najdete někde sami.
Ještě vám připravím další písničky k výuce, jen musím si promyslet které. Pak si je ve škole všechny zazpíváme. Tak ať je umíte. :-)
VV kluci (Funk):
Páni kluci!!
1) Někteří jste mi neodevzdali svůj autoportrét! Teď máte čas, tak si ho doma dokončete nebo předělejte. Vyfoťte a pošlete mi emailem do pátku 27.3. 24:00 Dostanete známku. Až se uvidíme ve škole, předáte mi originál. Týká se všech, kdo za něj nemá známku v ŽK!
2) Najděte si na netu, v kalendáři.. obrázek nějaké přírodniny zblízka - rostlina, povrch zvířete.. Něco, co vás zaujme barevně.
Vím, že vám nemohu osobně dát čtvrtku, ale doufám, že to omluvíte a 1 pevnější papír doma najdete/dokážete koupit.
Svůj papír si upravte do rozměru 21x21cm – trošku ustříhněte A4 čtvrtku. Přeneste vybraný detail obrázku na papír, výrazně barevně, použijte klidně i víc různých druhů barev (jaké najdete u sebe a sestry v šuplíku :-)
Pokuste se o krásný detail rostliny nebo zvířete, co se vám bude líbit. Vyfoťte, pošlete mi na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do pátku 3.4. 24:00h Dostanete známku. Originál odevzdáte, až se uvidíme ve škole.
Mějte se hezky a vytvořte krásný obraz!
HF

7.A

!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis:
Husitství - nastudovat zápisky z prezentace, v učebnici přečíst str. 82-97
NOVÉ - přehled učiva do 30. dubna (prezentace) je zde

Anglický jazyk 1 (Funk):
Připravte si každý 7 otázek „na Nika“ – o Velké Británii
Naučte se slovíčka 5AB
Prac. Sešit: str. 45/5, 6      46/1, 2, 3
Projekt:
Sledujte počasí v Litoměřicích a v Londýně od SO 14.3. do SO 21.3. Vyrobte si jednoduchou tabulku a každý den zapište, jaké bylo počasí v obou lokalitách. Využijte slovní zásobu 5.l. Do sešitu. Kdo nemá, tak na papír.
Děkuji, hodně zdaru a dávejte na sebe pozor!
HF
NOVÉ - Protože se neuvidíme ještě další týden, pravděpodobně více, zadávám vám práci do 3.4.
1) Naučte se slovíčka z CELÉ 5.lekce.
2) Vypracované „počasí“ – předchozí zadání mi ze svého sešitu vyfoťte a pošlete emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do středy 24:00. Dostanete známku.
3) Gramatika by měla být véto lekci snadná. Je také vzadu v prac.seš. před slovíčkama, označená jako lekce 5. PŘEČTĚTE SI, znovu pak v rychlosti projdeme, ale ať to není pro vás novinka. Už jsme si tuhle gramatiku dokonce říkali!!!
Stupňování příd.jmen - chladný – chladnější – nejchladnější
Cold – ColdER – THE ColdEST (nezapomínat na člen)

Najdete tam také AS... AS bílý JAKO sníh - AS white AS snow,
Modré jako nebe - AS blue AS sky
4) Vyplňte si prac.sešit 5AB a nově i C – až se uvidíme, budu vybírat
5) Procvičujte si nepravidelná slovesa!!! Ta nikdy nekončí, bude jich přibývat. Vzpomínáte na ten test, co jste mu unikli  ??
Pokud máte nějaké nejasnosti, napište mi, ptejte se, ráda odpovím, vysvětlím!!
HF

VkO (Pilnajová):
- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)
 

Nj konverzace (André):
Vyberte si osobnost (celebritu nebo i někoho z rodiny atd.), která je pro Vás vzorem.
- Kdo to je?
- Proč je to pro Vás vzor?
- Má také nějaké záporné vlastnosti?
Vytvořte prezentaci (4 až 5 stran) a zformulujte informace svými slovy v německém jazyce.
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Prezentace posílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Přírodopis (Schu):
Datum   Téma   Učebnice str.   Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020   Kytovci – dokončit  Str.58    Letouni a hmyzožravci  Str.59+60
16.3.-20.3.2020   Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec  Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey   Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci

NJ (PRIMA A1, 2. díl) / Frü:
Učebnice str. 22 – 27
- přečti si všechny texty, vypiš a nauč se neznáma slovíčka
- nauč se roční období, měsíce, volnočasové aktivity
Pracovní sešit str. 20 – 22
- vypiš si do slovníku slovíčka ze str. 27 a nauč se je zpaměti

Matematika (Kodešová):
Vážení rodiče,
V týdnu od 9.3. do 13. 3. jsem v matematice plánovala upevnit probrané učivo
o procentech, které bude převážně součástí 3. čtvrtletní práce.
OPAKOVÁNÍ
Žákům jsem dne 10.3. zadala doma opakovat % a vypracovat v pracovním sešitě v 3. díle následující strany: 210, 216, 219,220,221, 222, 224 (některé úlohy jsme již vypočítali ve škole).
Pokud budou žáci doma i v dalším týdnu od 16.3. do 20.3., je třeba zopakovat
měřítko mapy, které je rovněž součástí jedné úlohy čtvrtletní práce.
Do školního sešitu si žáci vypracují úlohy v učebnici na str.25/7, 8, 9, 10 a na str. 27/14.
NOVÉ UČIVO
V týdnu 16.3. do 20.3.
Shodnost trojúhelníků uč. 3. díl (zelený pruh) str. 5. – 11.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss není pro žáky nic nového.
Zopakují si náčrtek trojúhelníku( rozbor), postup konstrukce trojúhelníku podle řešeného příkladu v učebnici 3.díl na straně 12 úloha B.
Narýsují do školního sešitu trojúhelníky z učebnice str 14 cv.1 .
S pozdravem Mgr. Hana Kodešová

Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová

Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB

Český jazyk (Železná):
Opakovat učivo – větné členy, podmět, přísudek, předmět, příslovečné určení, přívlastek viz přehled v PS str. 4-5
PS 38/ 6,8,9
39/ 10 abcd, 11
44/ 1,2,3
46 -48 doplnit všechna cvičení
49/ 13
Připomínám domácí četbu- E. Petiška: Staré řecké báje a pověsti
1. O zlatém rounu
2. Trojská válka
3. Sisyfos
4. Perseus
5. Založení Théb
Test máme domluvený na 26. 3. Budeme ho psát hned 1.hodinu literatury.
NOVÉ - Český jazyk řešení některých cvičení z PS
Cvičení nejprve vyřešte samostatně, teprve potom zkontrolujte podle řešení. Označte si, čemu nerozumíte, abychom si to mohli společně dovysvětlit po návratu do školy. Případné dotazy pište na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
38/6 kohoutek Pkn/ Po/Pt4
zub Pt4/ Pkn/
ucha Pkn/ Puz
listy Pt4/ Pkn
proud Pt4/ Pum
38/8 zelené, modré, žluté, bílé a fialové- Pks, stroje a traktory – Po, koně a voly -Pt4, hmyz, zvířata a ptáky – Pt4, sedět a nehýbat se – Př,
mrzlo a bylo – Př, popelem a pilinami- Pt7, knihy a časopisy – Pt4,
hladový a unavený - doplněk budeme probírat, okno i dveře – Po,
ředkviček, mrkve a řeřichy – Pkn, medvídka, autíčko a dort- Pt4, deky a ručníky – Pt4, bříz a topolů – Pkn, brambory a košíky – Po
38/9 správné odpovědi: a,c,d
39/10, 11 zkontrolujeme společně ve škole
44/1
Větné ekvivalenty: Ovšem. Už ani slovo! Proboha!
Věty jednočlenné: č.: 3, 6, 8, 10, 12
44/2 před televizí – Pum, 8 hodin- Pt4, denně- Pkn, čtvrtinu – Pt4, našeho – Pks,aktivního – Pks, fungování-Pkn, Přemíra – Po, hodin –Pkn, u obrazovky –Pkn, v oblasti-Pkn, fyzickí, psychické, intelektuální a sociální –Pks, celý –Pks, jeho –Pks, život-Pt4
44/3
Pum /účelu: na houby
Pt: od robotů, myš, mamince, kytici, s porážkou, auto, z předpokladu, lidí, na cestu
Puz: procesorem, znenadání, na míru, těžko, levně
Puč: při výzkumu
NOVÉ 2 - Přečtěte si následující text, vypracujte úkoly a řešení pošlete na e-mail ... více zde

Nj 2 (Dycková):
Milí žáci, posílám Vám úkoly z němčiny po dobu mimořádného volna.
1) práce v PS: str. 58/ cv. 5
2) PS: str. 60/ cv. 10 a, b
3) PS: str. 60/ cv. 12 – přepsat do škol. sešitu
4) PS: str. 60/ cv. 13
5) PS: str. 61/ Leseecke
6) procvičovat si a učit se slovíčka ze slovníčku a pracovního sešitu (str. 63 celá)
7) PS: shrnutí str. 62 (poslechové cv. nedělat)
8) opakovat si a učit se všechny tvary nepravidelných sloves z přehledu nepravidelných sloves (20 označených)
Zdraví L. Dycková
Viel Glück und Gesundheit :o)

Aj konverzace (Nik):
Students make typical foods in the Czech Republic. Students write a short description about their favorite food.

VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc
Martino a kluci,
1) Naučte se zpaměti učebnice str. 34 celý komiks.
2) Odpovězte celými větami do školního sešitu na tyto otázky:
a) Who had a strange dream? b) Where did Mut go? c) What did Mut do there? d) What did he break? e) Did he go to the hospital? Why?
Marek tohle cvičení napíše na papír, protože má školní sešit u mě.
3) Přečtete si v učebnici na str. 39 písničku a do sešitu napište, jaká slova byste doplnili namísto obrázků.
4) Přeskočíte až do lekce o jídle na straně 40. Naučíte se sami slovíčka v pracovním sešitě str. 78 - prostřední sloupec At the supermarket od slova cost po slovo tea.
NOVÉ -
Na stránkách nakladatelství Oxford University Press, odkud máme učebnici, jsem pro vás vybrala online testy na minulý čas. Tam, kde ve větě chybí sloveso, je rozvírací box. Klikněte na malý trojúhelníček a objeví se vám nabídka, z které si vyberete. Zkuste si je vyplnit třeba víckrát, dokud nebudete mít vše dobře.
 NOVÉ 2 -
Holky a kluci, něco na odreagování. Abyste neměli ponorku, když musíte čekat doma.
Písnička Yellow submarine je dobře praštěná a vždy ji používám se žáky pro výuku minulého času. Tady máte na youtube video s textem. Malá ponorčička vám tam ukazuje, které slovo se právě zpívá. Vyhledejte si slova, která neznáte ve slovníku nebo vygůglete. To umíte. ;-)
A až budete píseň umět, tady je originální verze z filmu. Film je animovaný a parádně střelený. Uvidíte. :-)
Film jsem online celý nenašla, ale tady se aspoň můžete podívat na původní trailer. A třeba si film najdete někde sami.
Ještě vám připravím další písničky k výuce, jen musím si promyslet které. Pak si je ve škole všechny zazpíváme. Tak ať je umíte. :-)
VV kluci (Funk):
Páni kluci!!
1) Někteří jste mi neodevzdali svůj autoportrét! Teď máte čas, tak si ho doma dokončete nebo předělejte. Vyfoťte a pošlete mi emailem do pátku 27.3. 24:00 Dostanete známku. Až se uvidíme ve škole, předáte mi originál. Týká se všech, kdo za něj nemá známku v ŽK!
2) Najděte si na netu, v kalendáři.. obrázek nějaké přírodniny zblízka - rostlina, povrch zvířete.. Něco, co vás zaujme barevně.
Vím, že vám nemohu osobně dát čtvrtku, ale doufám, že to omluvíte a 1 pevnější papír doma najdete/dokážete koupit.
Svůj papír si upravte do rozměru 21x21cm – trošku ustříhněte A4 čtvrtku. Přeneste vybraný detail obrázku na papír, výrazně barevně, použijte klidně i víc různých druhů barev (jaké najdete u sebe a sestry v šuplíku :-)
Pokuste se o krásný detail rostliny nebo zvířete, co se vám bude líbit. Vyfoťte, pošlete mi na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do pátku 3.4. 24:00h Dostanete známku. Originál odevzdáte, až se uvidíme ve škole.
Mějte se hezky a vytvořte krásný obraz!
HF

Facebook - školní profil Youtube - školní kanál RSS kanál - novinky

Kontakt

Základní škola Litoměřice
U Stadionu 4
41201 Litoměřice

 

tel. (škola): 416 574 920-1
tel. (ŠD): 416 574 926
fax: 416 574 943
reditel@ustadionu.cz
Datová schránka: my7dk7a

 

IČO: 46773401 příspěvková organizace
zřizovatel: Město Litoměřice


Odkaz na mapu

Žákovské konto - vstup

akce e-penezenka

ePeněženka

Pokud máte problémy s načítáním žákovského konta z ePeněženky – návod ZDE

Partnership

Naše škola spolupracuje s několika zahraničními školami.

partnerská škola Heinrich Nonbibra Schule 
partnerská škola Schule Alpnach 
partnerská škola Barchando

Vítejte ... Welcome ... Willkommen

  • Jsme základní školou nabízející výuku anglického a německého jazyka rodilým mluvčím již od 1.třídy
  • Žáci školy každoročně absolvují výměnné pobyty u našich partnerských škol
  • Žákům 6.tříd nabízíme rozšířenou výuku matematiky a přírodovědných předmětů
  • V mezinárodním průzkumu úrovně vzdělávání TIMSS jsme se mezi školami ČR umístili na 4.místě
  • Zapojujeme se do projektů financovaných z EU (Erasmus+, ...)
  • Vzděláváme i mimořádně nadané žáky ve spolupráci s PPP
  • Žákům s diagnostikovanými poruchami (dyslexie, dysgrafie, vady řeči ...) pomůže dyslekticko-ambulantní poradna a logopedická péče při naší škole
  • Žáci se mohou realizovat v široké nabídce zájmových útvarů

Kde nás najdete - mapa

Copyright © 2025 Základní škola U Stadionu 4 v Litoměřicíh. Všechna práva vyhrazena.