7.A
!!! Od pondělí 30.3. spouštíme vzdálenou výuku přes ŠKOLA V PYŽAMU. Veškeré úkoly, zprávy, online výuka budou probíhat tam (ne zde na webových stránkách školy). Aby se mohl žák/rodič připojit, pošlete e-mailovou adresu žáka/rodiče třídnímu učiteli. Následně obdržíte odkaz do třídy. !!!
Dějepis:
Husitství - nastudovat zápisky z prezentace, v učebnici přečíst str. 82-97
Husitství - nastudovat zápisky z prezentace, v učebnici přečíst str. 82-97
NOVÉ - přehled učiva do 30. dubna (prezentace) je zde
Anglický jazyk 1 (Funk):
Připravte si každý 7 otázek „na Nika“ – o Velké Británii
Naučte se slovíčka 5AB
Prac. Sešit: str. 45/5, 6 46/1, 2, 3
Projekt:
Sledujte počasí v Litoměřicích a v Londýně od SO 14.3. do SO 21.3. Vyrobte si jednoduchou tabulku a každý den zapište, jaké bylo počasí v obou lokalitách. Využijte slovní zásobu 5.l. Do sešitu. Kdo nemá, tak na papír.
Připravte si každý 7 otázek „na Nika“ – o Velké Británii
Naučte se slovíčka 5AB
Prac. Sešit: str. 45/5, 6 46/1, 2, 3
Projekt:
Sledujte počasí v Litoměřicích a v Londýně od SO 14.3. do SO 21.3. Vyrobte si jednoduchou tabulku a každý den zapište, jaké bylo počasí v obou lokalitách. Využijte slovní zásobu 5.l. Do sešitu. Kdo nemá, tak na papír.
Děkuji, hodně zdaru a dávejte na sebe pozor!
HF
HF
NOVÉ - Protože se neuvidíme ještě další týden, pravděpodobně více, zadávám vám práci do 3.4.
1) Naučte se slovíčka z CELÉ 5.lekce.
2) Vypracované „počasí“ – předchozí zadání mi ze svého sešitu vyfoťte a pošlete emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do středy 24:00. Dostanete známku.
3) Gramatika by měla být véto lekci snadná. Je také vzadu v prac.seš. před slovíčkama, označená jako lekce 5. PŘEČTĚTE SI, znovu pak v rychlosti projdeme, ale ať to není pro vás novinka. Už jsme si tuhle gramatiku dokonce říkali!!!
Stupňování příd.jmen - chladný – chladnější – nejchladnější
Cold – ColdER – THE ColdEST (nezapomínat na člen)
Najdete tam také AS... AS bílý JAKO sníh - AS white AS snow,
Modré jako nebe - AS blue AS sky
1) Naučte se slovíčka z CELÉ 5.lekce.
2) Vypracované „počasí“ – předchozí zadání mi ze svého sešitu vyfoťte a pošlete emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do středy 24:00. Dostanete známku.
3) Gramatika by měla být véto lekci snadná. Je také vzadu v prac.seš. před slovíčkama, označená jako lekce 5. PŘEČTĚTE SI, znovu pak v rychlosti projdeme, ale ať to není pro vás novinka. Už jsme si tuhle gramatiku dokonce říkali!!!
Stupňování příd.jmen - chladný – chladnější – nejchladnější
Cold – ColdER – THE ColdEST (nezapomínat na člen)
Najdete tam také AS... AS bílý JAKO sníh - AS white AS snow,
Modré jako nebe - AS blue AS sky
4) Vyplňte si prac.sešit 5AB a nově i C – až se uvidíme, budu vybírat
5) Procvičujte si nepravidelná slovesa!!! Ta nikdy nekončí, bude jich přibývat. Vzpomínáte na ten test, co jste mu unikli ??
5) Procvičujte si nepravidelná slovesa!!! Ta nikdy nekončí, bude jich přibývat. Vzpomínáte na ten test, co jste mu unikli ??
Pokud máte nějaké nejasnosti, napište mi, ptejte se, ráda odpovím, vysvětlím!!
HF
HF
VkO (Pilnajová):
- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
- spusť si online učebnici (30 dní zdarma bez instalace prostřednictvím webového prohlížeče) ... www.ucebnice-online.cz
- otevři si str. 38,39 / vedle na liště najdi ikonu IC Objevy a IC Nejznámější spisovatelé – zkus si test
- pusť si ikonu kamery, zapiš odpovědi na uvedené otázky (na papír), odpovědi najdeš ve videu
učebnice str. 42,43 / Druhy umění, přepiš do sešitu (tabulku)
- vypiš do sešitu, co patří mezi kulturní zařízení (najdeš v učebnici nebo ve videu/opět ikona kamery)
- klikni na ikonu IC Divadlo, přepiš do sešitu uvedené pojmy a napiš co znamenají
učebnice, str. 44 – udělej si výpisek do sešitu ze 2 odstavců vedle obrázku „rozhlasu/tlampače“, pátého v pořadí
učebnice, str. 44/ sova 9 – cvičení vypracuj opět na papír (z druhé strany)
- zkus si doplnit cvičení na straně 42 pod sovou 5, najdeš ho i po kliknutí na ikonu IC/42 Doplňte, zkontroluj si odpovědi, bude to jako test na známku po návratu do školy
- vrať se v elektronické učebnici na stranu 40,41/ zkus si test IC Druhy umění, pročti si strany 45 – 47 v učebnici
- opiš si do sešitu druhou polovinu textu z modrého rámečku na straně 47 (Kultura, která se zaměřuje………)!!!!! Za předposlední větou udělej závorku, do které vypiš, co patří ke krizovým situacím. Máš to uvedené nad rámečkem v učebnici. Pak teprve opiš poslední větu z modrého rámečku.
--------------------------
- dobrovolná práce pro ty, kdo stojí o jedničku pro vylepšení klasifikace:
učebnice str. 46,47/ikona IC Projekt Reklama
Učení s online učebnicí je zábava!!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
Mějte se hezky a hlavně odolejte virovému onemocnění!
NOVÉ - domácí příprava (23. – 27.3. 2020):
https://ucebnice.online/ ...návod je zde
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
otevři si učebnici (VÝCHOVA K OBČANSTVÍ/NOVÁ ŠKOLA), str. 46 – 47
lišta vpravo “Krizové situace“, rozklikni a vypiš si orgány krizového řízení
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
str. 48 – 51, přečti si obě dvojstrany, potom si udělej stručné výpisky
vypiš do sešitu, co tvoří naše kulturní bohatství
1. uveď vždy alespoň 2 příklady
a) ..............
b) ..............
c) ..............
2. ..............
3. ..............
3. ..............
zkus si test (str. 48,49 - ikona IC Kulturní bohatství České republiky, lišta vpravo)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)
str. 50,51 (ikona Národní přírodní památky v ČR, rozklikni odkaz, zapiš si 2 z našeho okolí)
na volný papír: popiš některou z kulturních nebo přírodních památek v blízkém okolí, kterou jsi navštívil/a (co to bylo, kde to bylo, co se ti tam líbilo, max 5 vět + obrázek)
Nj konverzace (André):
Vyberte si osobnost (celebritu nebo i někoho z rodiny atd.), která je pro Vás vzorem.
- Kdo to je?
- Proč je to pro Vás vzor?
- Má také nějaké záporné vlastnosti?
- Proč je to pro Vás vzor?
- Má také nějaké záporné vlastnosti?
Vytvořte prezentaci (4 až 5 stran) a zformulujte informace svými slovy v německém jazyce.
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Zkuste používat jen německé webové stránky, žádný google překladač!
Prezentace posílejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přírodopis (Schu):
Datum Téma Učebnice str. Dohledat na netu a dopsat
11.3-13.3.2020 Kytovci – dokončit Str.58 Letouni a hmyzožravci Str.59+60
16.3.-20.3.2020 Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci
11.3-13.3.2020 Kytovci – dokončit Str.58 Letouni a hmyzožravci Str.59+60
16.3.-20.3.2020 Chudozobí - Lenochod, mravenečník, pásovec Ploskonosí primáti Malpa, chápan, vřešťan
23.3.-27.3.2020 Úzkonosé Makak, kočkodan, pavián Lidoopi Šimpanz, gorila, orangutan, Dian Fossey Řasy Zopakovat dle sešitu 6.třída
+ test po návratu do školy: Ploutvonožci, zajícovci, hlodavci
NJ (PRIMA A1, 2. díl) / Frü:
Učebnice str. 22 – 27
- přečti si všechny texty, vypiš a nauč se neznáma slovíčka
- nauč se roční období, měsíce, volnočasové aktivity
- přečti si všechny texty, vypiš a nauč se neznáma slovíčka
- nauč se roční období, měsíce, volnočasové aktivity
Pracovní sešit str. 20 – 22
- vypiš si do slovníku slovíčka ze str. 27 a nauč se je zpaměti
- vypiš si do slovníku slovíčka ze str. 27 a nauč se je zpaměti
Matematika (Kodešová):
Vážení rodiče,
V týdnu od 9.3. do 13. 3. jsem v matematice plánovala upevnit probrané učivo
o procentech, které bude převážně součástí 3. čtvrtletní práce.
V týdnu od 9.3. do 13. 3. jsem v matematice plánovala upevnit probrané učivo
o procentech, které bude převážně součástí 3. čtvrtletní práce.
OPAKOVÁNÍ
Žákům jsem dne 10.3. zadala doma opakovat % a vypracovat v pracovním sešitě v 3. díle následující strany: 210, 216, 219,220,221, 222, 224 (některé úlohy jsme již vypočítali ve škole).
Pokud budou žáci doma i v dalším týdnu od 16.3. do 20.3., je třeba zopakovat
měřítko mapy, které je rovněž součástí jedné úlohy čtvrtletní práce.
Do školního sešitu si žáci vypracují úlohy v učebnici na str.25/7, 8, 9, 10 a na str. 27/14.
měřítko mapy, které je rovněž součástí jedné úlohy čtvrtletní práce.
Do školního sešitu si žáci vypracují úlohy v učebnici na str.25/7, 8, 9, 10 a na str. 27/14.
NOVÉ UČIVO
V týdnu 16.3. do 20.3.
Shodnost trojúhelníků uč. 3. díl (zelený pruh) str. 5. – 11.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss není pro žáky nic nového.
Zopakují si náčrtek trojúhelníku( rozbor), postup konstrukce trojúhelníku podle řešeného příkladu v učebnici 3.díl na straně 12 úloha B.
Narýsují do školního sešitu trojúhelníky z učebnice str 14 cv.1 .
Shodnost trojúhelníků uč. 3. díl (zelený pruh) str. 5. – 11.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss není pro žáky nic nového.
Zopakují si náčrtek trojúhelníku( rozbor), postup konstrukce trojúhelníku podle řešeného příkladu v učebnici 3.díl na straně 12 úloha B.
Narýsují do školního sešitu trojúhelníky z učebnice str 14 cv.1 .
S pozdravem Mgr. Hana Kodešová
Fyzika (Kodešová):
OPAKOVÁNÍ
Ve dnech 9.3. – 20.3. žáci opakují učivo o kapalinách.
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
Pascalův zákon
Výpočet tlakové síly v kapalinách
Hydraulické zařízení – princip činnosti, výpočty tlaku, tlakových sil, ploch pístů, využití
Umí vysvětlit Hydrostatický paradox
NOVÉ
Žáci se sami seznámí s výpočtem hydrostatického tlaku v kapalinách.
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová
Učivo je vysvětleno v učebnici na str. 110,111, kde naleznete i řešený příklad, na základě kterého vyřešíte do sešitu úlohu 114/5.
Mgr. Hana Kodešová
Zeměpis (Balcarová):
7.roč. učebnice Centrální Asie str. 56 - 58
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
Rusko str. 59 - 63
http://www.jindrichpolak.wz.cz/skola_prezentace7.php
1) poznámky do sešitu z učebnice
2) zadané prezentace z hodiny
NOVÉ - do 7.4.
Žáci, kteří nemají možnost internetu: 7. roč. Atlas: Místopis Evropa - státy a hlavní města, pohoří, vodstvo.
Zeměpis pro všechny : jak si nejlépe učivo zapamatovat https://www.youtube.com/watch?v=2_NRMf_tJNY
7. roč. Evropa: https://www.youtube.com/watch?v=iGtuHrO9zKE
https://www.youtube.com/watch?v=ynjwR_Fy26c
https://www.youtube.com/watch?v=850KvzdfqTU
https://www.youtube.com/watch?v=1kU48-yTBfw
https://www.youtube.com/watch?v=zDWO55JuSuU
https://www.youtube.com/watch?v=ynjwR_Fy26c
https://www.youtube.com/watch?v=850KvzdfqTU
https://www.youtube.com/watch?v=1kU48-yTBfw
https://www.youtube.com/watch?v=zDWO55JuSuU
Srdečné pozdravy Vám všem milí žáci, ať všechno zvládnete bez stresu a dobré náladě. VB
Český jazyk (Železná):
Opakovat učivo – větné členy, podmět, přísudek, předmět, příslovečné určení, přívlastek viz přehled v PS str. 4-5
PS 38/ 6,8,9
39/ 10 abcd, 11
44/ 1,2,3
46 -48 doplnit všechna cvičení
49/ 13
Připomínám domácí četbu- E. Petiška: Staré řecké báje a pověsti
1. O zlatém rounu
2. Trojská válka
3. Sisyfos
4. Perseus
5. Založení Théb
Test máme domluvený na 26. 3. Budeme ho psát hned 1.hodinu literatury.
Opakovat učivo – větné členy, podmět, přísudek, předmět, příslovečné určení, přívlastek viz přehled v PS str. 4-5
PS 38/ 6,8,9
39/ 10 abcd, 11
44/ 1,2,3
46 -48 doplnit všechna cvičení
49/ 13
Připomínám domácí četbu- E. Petiška: Staré řecké báje a pověsti
1. O zlatém rounu
2. Trojská válka
3. Sisyfos
4. Perseus
5. Založení Théb
Test máme domluvený na 26. 3. Budeme ho psát hned 1.hodinu literatury.
NOVÉ - Český jazyk řešení některých cvičení z PS
Cvičení nejprve vyřešte samostatně, teprve potom zkontrolujte podle řešení. Označte si, čemu nerozumíte, abychom si to mohli společně dovysvětlit po návratu do školy. Případné dotazy pište na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
38/6 kohoutek Pkn/ Po/Pt4
zub Pt4/ Pkn/
ucha Pkn/ Puz
listy Pt4/ Pkn
proud Pt4/ Pum
38/8 zelené, modré, žluté, bílé a fialové- Pks, stroje a traktory – Po, koně a voly -Pt4, hmyz, zvířata a ptáky – Pt4, sedět a nehýbat se – Př,
mrzlo a bylo – Př, popelem a pilinami- Pt7, knihy a časopisy – Pt4,
hladový a unavený - doplněk budeme probírat, okno i dveře – Po,
ředkviček, mrkve a řeřichy – Pkn, medvídka, autíčko a dort- Pt4, deky a ručníky – Pt4, bříz a topolů – Pkn, brambory a košíky – Po
38/9 správné odpovědi: a,c,d
39/10, 11 zkontrolujeme společně ve škole
44/1
Větné ekvivalenty: Ovšem. Už ani slovo! Proboha!
Věty jednočlenné: č.: 3, 6, 8, 10, 12
44/2 před televizí – Pum, 8 hodin- Pt4, denně- Pkn, čtvrtinu – Pt4, našeho – Pks,aktivního – Pks, fungování-Pkn, Přemíra – Po, hodin –Pkn, u obrazovky –Pkn, v oblasti-Pkn, fyzickí, psychické, intelektuální a sociální –Pks, celý –Pks, jeho –Pks, život-Pt4
44/3
Pum /účelu: na houby
Pt: od robotů, myš, mamince, kytici, s porážkou, auto, z předpokladu, lidí, na cestu
Puz: procesorem, znenadání, na míru, těžko, levně
Puč: při výzkumu
Cvičení nejprve vyřešte samostatně, teprve potom zkontrolujte podle řešení. Označte si, čemu nerozumíte, abychom si to mohli společně dovysvětlit po návratu do školy. Případné dotazy pište na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
38/6 kohoutek Pkn/ Po/Pt4
zub Pt4/ Pkn/
ucha Pkn/ Puz
listy Pt4/ Pkn
proud Pt4/ Pum
38/8 zelené, modré, žluté, bílé a fialové- Pks, stroje a traktory – Po, koně a voly -Pt4, hmyz, zvířata a ptáky – Pt4, sedět a nehýbat se – Př,
mrzlo a bylo – Př, popelem a pilinami- Pt7, knihy a časopisy – Pt4,
hladový a unavený - doplněk budeme probírat, okno i dveře – Po,
ředkviček, mrkve a řeřichy – Pkn, medvídka, autíčko a dort- Pt4, deky a ručníky – Pt4, bříz a topolů – Pkn, brambory a košíky – Po
38/9 správné odpovědi: a,c,d
39/10, 11 zkontrolujeme společně ve škole
44/1
Větné ekvivalenty: Ovšem. Už ani slovo! Proboha!
Věty jednočlenné: č.: 3, 6, 8, 10, 12
44/2 před televizí – Pum, 8 hodin- Pt4, denně- Pkn, čtvrtinu – Pt4, našeho – Pks,aktivního – Pks, fungování-Pkn, Přemíra – Po, hodin –Pkn, u obrazovky –Pkn, v oblasti-Pkn, fyzickí, psychické, intelektuální a sociální –Pks, celý –Pks, jeho –Pks, život-Pt4
44/3
Pum /účelu: na houby
Pt: od robotů, myš, mamince, kytici, s porážkou, auto, z předpokladu, lidí, na cestu
Puz: procesorem, znenadání, na míru, těžko, levně
Puč: při výzkumu
NOVÉ 2 - Přečtěte si následující text, vypracujte úkoly a řešení pošlete na e-mail ... více zde
Nj 2 (Dycková):
Milí žáci, posílám Vám úkoly z němčiny po dobu mimořádného volna.
1) práce v PS: str. 58/ cv. 5
2) PS: str. 60/ cv. 10 a, b
3) PS: str. 60/ cv. 12 – přepsat do škol. sešitu
4) PS: str. 60/ cv. 13
5) PS: str. 61/ Leseecke
6) procvičovat si a učit se slovíčka ze slovníčku a pracovního sešitu (str. 63 celá)
7) PS: shrnutí str. 62 (poslechové cv. nedělat)
8) opakovat si a učit se všechny tvary nepravidelných sloves z přehledu nepravidelných sloves (20 označených)
Zdraví L. Dycková
Viel Glück und Gesundheit :o)
1) práce v PS: str. 58/ cv. 5
2) PS: str. 60/ cv. 10 a, b
3) PS: str. 60/ cv. 12 – přepsat do škol. sešitu
4) PS: str. 60/ cv. 13
5) PS: str. 61/ Leseecke
6) procvičovat si a učit se slovíčka ze slovníčku a pracovního sešitu (str. 63 celá)
7) PS: shrnutí str. 62 (poslechové cv. nedělat)
8) opakovat si a učit se všechny tvary nepravidelných sloves z přehledu nepravidelných sloves (20 označených)
Zdraví L. Dycková
Viel Glück und Gesundheit :o)
Aj konverzace (Nik):
Students make typical foods in the Czech Republic. Students write a short description about their favorite food.
VKZ (Štěrbová):
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
- podívejte se na jednotlivé odkazy
- polohování jsme si vyzkoušeli,
- resuscitaci nastudujte teoreticky, udělejte si z toho zápisky, vyzkoušíme si prakticky, až se vrátíme do školy....
polohování postižených:
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc
http://metodika.cahd.cz/KJPO/KJPO121203%20-%20Polohovani.pdf
resuscitace a první pomoc při zástavě dýchání:
https://www.zzsvysocina.cz/index.php?page=1pomoc
https://www.vitalia.cz/specialy/zasady-prvni-pomoci/resuscitace/
Aj 2 (Štulcová):
Aj 2 (Štulcová):
Martino a kluci,
1) Naučte se zpaměti učebnice str. 34 celý komiks.
2) Odpovězte celými větami do školního sešitu na tyto otázky:
a) Who had a strange dream? b) Where did Mut go? c) What did Mut do there? d) What did he break? e) Did he go to the hospital? Why?
a) Who had a strange dream? b) Where did Mut go? c) What did Mut do there? d) What did he break? e) Did he go to the hospital? Why?
Marek tohle cvičení napíše na papír, protože má školní sešit u mě.
3) Přečtete si v učebnici na str. 39 písničku a do sešitu napište, jaká slova byste doplnili namísto obrázků.
4) Přeskočíte až do lekce o jídle na straně 40. Naučíte se sami slovíčka v pracovním sešitě str. 78 - prostřední sloupec At the supermarket od slova cost po slovo tea.
NOVÉ -
Na stránkách nakladatelství Oxford University Press, odkud máme učebnici, jsem pro vás vybrala online testy na minulý čas. Tam, kde ve větě chybí sloveso, je rozvírací box. Klikněte na malý trojúhelníček a objeví se vám nabídka, z které si vyberete. Zkuste si je vyplnit třeba víckrát, dokud nebudete mít vše dobře.
NOVÉ 2 -
Holky a kluci, něco na odreagování. Abyste neměli ponorku, když musíte čekat doma.
Písnička Yellow submarine je dobře praštěná a vždy ji používám se žáky pro výuku minulého času. Tady máte na youtube video s textem. Malá ponorčička vám tam ukazuje, které slovo se právě zpívá. Vyhledejte si slova, která neznáte ve slovníku nebo vygůglete. To umíte. ;-)
A až budete píseň umět, tady je originální verze z filmu. Film je animovaný a parádně střelený. Uvidíte. :-)
Film jsem online celý nenašla, ale tady se aspoň můžete podívat na původní trailer. A třeba si film najdete někde sami.
Ještě vám připravím další písničky k výuce, jen musím si promyslet které. Pak si je ve škole všechny zazpíváme. Tak ať je umíte. :-)
VV kluci (Funk):
Páni kluci!!
1) Někteří jste mi neodevzdali svůj autoportrét! Teď máte čas, tak si ho doma dokončete nebo předělejte. Vyfoťte a pošlete mi emailem do pátku 27.3. 24:00 Dostanete známku. Až se uvidíme ve škole, předáte mi originál. Týká se všech, kdo za něj nemá známku v ŽK!
2) Najděte si na netu, v kalendáři.. obrázek nějaké přírodniny zblízka - rostlina, povrch zvířete.. Něco, co vás zaujme barevně.
Vím, že vám nemohu osobně dát čtvrtku, ale doufám, že to omluvíte a 1 pevnější papír doma najdete/dokážete koupit.
Svůj papír si upravte do rozměru 21x21cm – trošku ustříhněte A4 čtvrtku. Přeneste vybraný detail obrázku na papír, výrazně barevně, použijte klidně i víc různých druhů barev (jaké najdete u sebe a sestry v šuplíku :-)
Pokuste se o krásný detail rostliny nebo zvířete, co se vám bude líbit. Vyfoťte, pošlete mi na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do pátku 3.4. 24:00h Dostanete známku. Originál odevzdáte, až se uvidíme ve škole.
Mějte se hezky a vytvořte krásný obraz!
HF
1) Někteří jste mi neodevzdali svůj autoportrét! Teď máte čas, tak si ho doma dokončete nebo předělejte. Vyfoťte a pošlete mi emailem do pátku 27.3. 24:00 Dostanete známku. Až se uvidíme ve škole, předáte mi originál. Týká se všech, kdo za něj nemá známku v ŽK!
2) Najděte si na netu, v kalendáři.. obrázek nějaké přírodniny zblízka - rostlina, povrch zvířete.. Něco, co vás zaujme barevně.
Vím, že vám nemohu osobně dát čtvrtku, ale doufám, že to omluvíte a 1 pevnější papír doma najdete/dokážete koupit.
Svůj papír si upravte do rozměru 21x21cm – trošku ustříhněte A4 čtvrtku. Přeneste vybraný detail obrázku na papír, výrazně barevně, použijte klidně i víc různých druhů barev (jaké najdete u sebe a sestry v šuplíku :-)
Pokuste se o krásný detail rostliny nebo zvířete, co se vám bude líbit. Vyfoťte, pošlete mi na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do pátku 3.4. 24:00h Dostanete známku. Originál odevzdáte, až se uvidíme ve škole.
Mějte se hezky a vytvořte krásný obraz!
HF
TV -
Tělocvik v obyváku :
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlUxHQ3hcPP_k3hw3mk36UuU4LGn9XjWm
https://www.youtube.com/watch?v=Nhm4bGGzfp8
https://www.youtube.com/watch?v=Y87zlIg3aJk
https://www.youtube.com/watch?v=W43IZ-U5brA
https://www.youtube.com/watch?v=gD1eWf-ktBs
https://www.youtube.com/watch?v=jgAoqt3Q8jQ
https://www.youtube.com/watch?v=5H1n1DJB0wM
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlUxHQ3hcPP_k3hw3mk36UuU4LGn9XjWm
https://www.youtube.com/watch?v=Nhm4bGGzfp8
https://www.youtube.com/watch?v=Y87zlIg3aJk
https://www.youtube.com/watch?v=W43IZ-U5brA
https://www.youtube.com/watch?v=gD1eWf-ktBs
https://www.youtube.com/watch?v=jgAoqt3Q8jQ
https://www.youtube.com/watch?v=5H1n1DJB0wM